Sposób załatwiania spraw
Podstawa prawna
Przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
- dokumentacje kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 130
EDUKACJA:
- zapisy do przedszkola,
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
- wydawanie informacji o dziecku,
- prowadzenie dzienników zajęć przedszkola.
SPRAWY ADMINISTRACYJNE:
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole.
SPRAWY KADROWE:
sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.SPRAWOZDAWCZOŚĆ:
- raporty,
- sprawozdania.
ARCHIWUM:
- akta osobowe pracowników,
- dzienniki zajęć przedszkola,
- protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola,
- dokumentacja Rady Rodziców,
- dokumentacja finansowa przedszkola.
FINANSE PRZEDSZKOLA:
sprawy dotyczące działalności finansowej przedszkola udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu placówkę.
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW:
- Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi: dyrektor przedszkola (w każdy wtorek w godz. 9 - 17)
- Odpłatność za przedszkole: samodzielny referent ds gospodarczych i żywienia w ustalone dni każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń).
- Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup.
- Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki grup zgodnie z terminarzem (informacja na tablicy ogłoszeń)
SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW:
- sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie,
- sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 09-11-2010 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 671